maandag 24 september 2012

Twee bruine boterhammen met kaas

Het onderzoek is weer voorbij en het viel erg mee. Het me zo ontspannen mogelijk houden lukte goed. Moest veel draaien op de tafel, dus heb mijn ochtendgymnastiek weer gehad. Op een gegeven moment ga je zelfs met tafel en al rechtop. Ik zeg tegen die radioloog: ga je me nu ook nog centrigureren?  Nee, dat was hij niet van plan. Gelukkig.
Nog een beetje een gespannen gevoel in de buik, maar dat trekt alweer aardig weg.
De bloedsuiker was vanmorgen toen ik uit bed kwam: 3,9. Na wat suiker in de (zwarte) koffie:  5,3.
Vlak voor het onderzoek (9.15 uur): 6,4. En net bij terugkomst: 6,9.
Wat zal ik als eerste eten in zo'n geheel lege darm? Als eerste gaan er twee boterhammen in met jonge kaas: mmmmm. En dat samen met een beker thee, die Marinus voor me gezet heeft.


En nu weer over tot de orde van de dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten