zaterdag 21 juli 2012

Nieuws van de dag

Vanmorgen nog mooiere score dan afgelopen dagen: 6,8! Niet te geloven, dat het zo goed gaat. Ik moet alleen wel uitkijken als ik weer aan het werk ga. Bij meer beweging ben ik bang dat het aantal hypo's toe zal nemen. Rustig bijstellen maar.

Maar nu het nóg betere nieuws. Anne is geopereerd na maandelange zenuwpijn in zijn rug en voelt zich beter dan ooit. 48 uur na de operatie loopt hij weer als een kieviet! Gisteren moesten Marinus en ik een vriend helpen met een verhuizing in Oosterbeek. Daarna zouden we 2 tafeltjes in De Klomp ophalen die Renske had gekocht via marktplaats. Alles ging zo voorspoedig, dat we besloten door te rijden naar Nijverdal, omdat Anne weer thuis zou komen. En we troffen Anne en Renée in opperbeste stemming aan. Gezellig wat gedronken en gepraat over de volgende  reünie over twee jaar. Dat zal weer Twente worden, want als 'dan 85-jarige' wil je niet over de hele wereld gesleept worden. Maar het ziet er dus zeer positief uit wat die kleine betreft! Even een foto met mijn mobiel gemaakt!

Maar nu iets anders. Voor ik ga demonstreren tegen de regen vanmiddag (ja, grapje!) wil ik nog wel wat kwijt. Een ander vermakelijk bericht van de afgelopen week. Er had een vrouw een klacht ingediend tegen de politie, omdat ze zo lelijk op een politiefoto stond. Prompt had ze weer een boete gekregen en werd opnieuw op de foto gezet. Het resultaat was er niet beter op geworden. Stel je voor, dacht ik, dat ik ooit opgepakt wordt en boos op een foto moet. Hoe zou dat eruit zien? Nou zo:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten