woensdag 18 juli 2012

Hello, how are you (the easybeats)

Het is ongelooflijk hoe goed het gaat. Eergisteren en gisteren even flink scores bijgehouden van de bloedsuikers, 'just for the record'. Waar ik normaal schommelde tussen 10 en 20, is er nu een totaal ander beeld ontstaan en ik voel het in alles. Zoveel meer energie!

Hello, how are you? Well, I'm fine.
Het nummer van the easybeats (een Australische band uit de jaren 60 bestaande uit 2 Nederlanders en een broer van Angus Young van ACDC) was in de jaren 80 een tune voor de reclame van Peek en Cloppenburg. Ik herinner mij dat de reclame een keer voor Hemelvaartsdag werd uitgezonden (met dat mooie nummer 'Hello how are you') en dat er daarna gezegd werd: Morgen bij Peek en Cloppenburg. Niks morgen, want in die tijd waren de winkels nog gewoon dicht op zon-  en feestdagen.

En hier zijn de scores:

Maandag 16/7  Dinsdag 17/7     Woensdag 18 juli

N                          14,8                       10,9                       7,8

10.30                    13,4                         9,2                       8,1

12.30                     6,5                          7,0

15.00                     4,7                          7,5

18.00                     8,8                          4,7

23.00                     8,2                          5,7

En laten we het dan maar meteen op z'n Australisch-Amerikaans-Canadees afsluiten:
Have a nice day!      

PS 1. Zojuist gebeld door de oogarts voor een FAG foto in september. Dan merk je dat je leven aan draden vastzit, in dit geval de insulinepomp die ik 's morgens los bij me draag en de koptelefoon. Gelukkig had ik de agenda bij de hand, dus ik hoefde niet te gaan lopen.
Dat wordt vroeg opstaan op maandag 17 september en ik heb iemand nodig die me erheen rijdt...



PS 2: Op ons Deense eiland verkochtten ze croissants die Jannes vond lijken op het teken van heavy metal. En meteen maakte hij er een passende reclame bij. Iets in de trant van: Nu heavy-metal-weken bij AH. Bij aankoop van 4 heavy-metal croissant ontvangt u gratis een CD van ACDC!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten