woensdag 1 juli 2015

Guinness Book of records

Zaterdag 13 juni werden we verwacht bij Slot Zeist om twee redenen: 1. een stukkie lopen ten bate van diabetes onderzoek van de Jonge Diabetes Research Foundation en 2. samen met zoveel mogelijk mensen tegelijkertijd een bloedsuiker meten.
Ik was beroerd de dagen eraan voorafgaand.
Het was ook behoorlijk vervelend weer, telkens koud en het hoesten leek niet op te houden.
Maar we gingen!
Eerst op het terrein rondgekeken bij allerlei stands en net gedaan of ik ook een windpop was.

 
Daarna kwam het grote moment van de bloedsuiker-prik - dat moest allemaal precies volgens de regels van Guinness world records, dus dat nam even tijd.
 

 
Maar het lukte, met 342 mensen, zodat het vorige 'record' van 250 mensen verbroken werd. (Ik had een bloedsuiker van 7,2 notabene - normoglyckaemischer kan het niet!)
 
En daarna de JDRF-walk zelf. Ik had een sponsor bedrag van 557 euro opgehaald, dankzij de bijdragen van 15 lieve sponsers. En zoiets schept verplichtingen.
We begonnen aardig en liepen lekker achter de horde aan . . .
 
 
 
tot ik voelde dat het wel genoeg was zo en ik rechtsaf sloeg naar de parkeerplaats waar de auto stond. Waren we ook weer mooi op tijd thuis. Twee dagen erna ging ik naar de huisarts en kreeg een antibiotica kuur. Lang leve  het koude voorjaar.


 
 

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten