zaterdag 2 februari 2013

De gouverneur

Vorig weekend was het druk, want het was nu eens de beurt aan Marinus om op te treden. Dat deed hij met verve als gouverneur Ronald Springfield in het toneelstuk 'Vrouwenveiling' van toneelvereniging Purmersteyn (www.purmersteyntoneel.nl/).
Gedurende het hele stuk wordt hij genoemd, maar je ziet 'm pas helemaal aan het einde. Zondagmiddag gingen mijn beste vriendin Jeannette en ik kijken en we hebben genoten!
Ik werd zelfs weer heel verliefd op 'mijn' Marinus, die door de grimeuse kohl-lijntjes onder zijn prachtige ogen kreeg en er daardoor heerlijk uitzag.



Maar het werd maandag en ineens sloeg de griep toe en niet zo'n klein beetje ook. We dachten: we wachten het even af, want meestal knapt Marinus snel op. Maar toen het er donderdag - na een bezoek aan de huisarts - niet veel beter uitzag, hebben we maar gebeld, zodat er vervanging kon worden geregeld. Gelukkig lukte dat. Vanmorgen kregen we een kaart van de toneelvereniging met allerlei lieve beterschaps teksten erop.
Zelfs van zijn 'zus' Dusty Springfield (Karina Oortwijn) in het stuk, zie foto hiernaast!
 


Inmiddels doet de codeine zijn werk en hopen we dat het door rust (reinheid en regelmaat) langzaamaan beter zal worden.

Met mij gaat het ook niet erg goed, maar dat sleept al enige tijd. Zie volgende verhaaltje: de diabetische vrouw van de gouverneur . . .


Hierboven de gouverneur met zijn chauffeuse Vera Oortwijn!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten